Een doodgewone intercontinentale vlucht.Het opstijgen verloopt zonder problemen.Maar al vrij snel voel je dat er iets mis is.Het vliegtuig gaat té hard, stijgt té snel. Ben jij deenige die het merkt?Terwijl de stewardessen geforceerd proberende kalmte te bewaren komt de onvaste stem vande piloot door de intercom:'het toestel is buiten de dampkring gevlogen,de zuurstof raakt op zijn einde, maar er is verdergeen enkele reden voor paniek...'Het crisiscentrum in Houston is wanhopig.NASA denkt een oplossing te hebben gevonden.Er wordt een space-shuttle op scherp gezetom bemanning en passagiers te redden.Maar de piloot van het geteisterde toestel weetdat er maar één man is die het toestel in veiligheidkan brengen: de gewetenloze schurkdie de ramp veroorzaakt heeft…
