Titel/-79240009
Heeft iemand van jullie al ooit 's nachts door een bos gelopen? Alles is anders 's nachts. De wegen zijn anders. De bomen zijn anders. Na een kwartier weet je al niet meer waar je vandaan gekomen bent. En het ergste is: je hoort alles, maar je ziet niets. Je hebt geen idee van wat er voor je ligt. Het kan een boom zijn die omgevallen is. Of een kuil die iemand gegraven heeft. Maar misschien ook een grote hond. Of een boef, die kinderen meeneemt. Of erger nog, een of ander wezen dat je nooit gezien hebt, en dat dingen doet waar geen mens zich tegen verweren kan.
Als je niets kunt zien, haal je je van alles in het hoofd...
