(Een tussenliggende versie door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
+
Skandar Smith droomt er al zijn hele leven van om een eenhoornrijder te worden. Om een van die geluksvogels te zijn die een eenhoorn uit het ei mogen laten kruipen. Om er een onbreekbare band mee te krijgen, om samen te trainen en de ultieme race te winnen. Om een held te zijn. Maar net op het moment dat Skandars droom lijkt uit te komen, doemt er een gevaar op dat groter is dan hij ooit voor mogelijk had gehouden. Een duistere, kwaadaardige vijand heeft de sterkste eenhoorn van het Eiland gestolen. En terwijl het onheil steeds dichterbij sluipt, ontdekt Skandar een geheim dat de wereld zoals hij die kent voorgoed kan wegvagen.
ws-page-props
Regel 16: Regel 16:
 
|OmslagIllustraties=Two Dots
 
|OmslagIllustraties=Two Dots
 
|BoekIllustraties=Two Dots
 
|BoekIllustraties=Two Dots
 +
|Cover=Skandar-en-de-eenhoorndief---af-steadman-2022-1-324497-1658778158.jpg
 
}}
 
}}

Huidige versie van 25 jul 2022 om 20:43

Skandar Smith droomt er al zijn hele leven van om een eenhoornrijder te worden. Om een van die geluksvogels te zijn die een eenhoorn uit het ei mogen laten kruipen. Om er een onbreekbare band mee te krijgen, om samen te trainen en de ultieme race te winnen. Om een held te zijn. Maar net op het moment dat Skandars droom lijkt uit te komen, doemt er een gevaar op dat groter is dan hij ooit voor mogelijk had gehouden. Een duistere, kwaadaardige vijand heeft de sterkste eenhoorn van het Eiland gestolen. En terwijl het onheil steeds dichterbij sluipt, ontdekt Skandar een geheim dat de wereld zoals hij die kent voorgoed kan wegvagen.