Regel 1: | Regel 1: | ||
− | In de 23e eeuw maken de Grote Concerns de dienst uit op Aarde en de gekoloniseerde planeten. Asahel Forst, eens geheim agent van de ICS, de veiligheidsorganisatie van de Concerns, is Aarde ontvlucht vaart nu toeristen rond op een planeet die nog net tot de beschaving kan worden gerekend. Wanneer een onbekende zijn huis vernietigd en vervolgens zijn zuster verdwijnt, heeft hij geen andere keus dan in actie te komen. Samen me zijn vrienden en met de hulp van zijn vader, de machtige president van het Concern Rampert, gaat Asahel achter de daders aan. Al gauw komt hij tot de ontdekking dat hij niet meer is dan een pion in een spel tussen verschillende Concerns en het geheimzinnige ras de Haluk - een spel dat de toekomst van de mensheid kan bepalen. | + | In de 23e eeuw maken de Grote Concerns de dienst uit op Aarde en de gekoloniseerde planeten. Asahel Forst, eens geheim agent van de ICS, de veiligheidsorganisatie van de Concerns, is Aarde ontvlucht en vaart nu toeristen rond op een planeet die nog net tot de beschaving kan worden gerekend. Wanneer een onbekende zijn huis vernietigd en vervolgens zijn zuster verdwijnt, heeft hij geen andere keus dan in actie te komen. Samen me zijn vrienden en met de hulp van zijn vader, de machtige president van het Concern Rampert, gaat Asahel achter de daders aan. Al gauw komt hij tot de ontdekking dat hij niet meer is dan een pion in een spel tussen verschillende Concerns en het geheimzinnige ras de Haluk - een spel dat de toekomst van de mensheid kan bepalen. |
Versie van 19 dec 2022 19:54
In de 23e eeuw maken de Grote Concerns de dienst uit op Aarde en de gekoloniseerde planeten. Asahel Forst, eens geheim agent van de ICS, de veiligheidsorganisatie van de Concerns, is Aarde ontvlucht en vaart nu toeristen rond op een planeet die nog net tot de beschaving kan worden gerekend. Wanneer een onbekende zijn huis vernietigd en vervolgens zijn zuster verdwijnt, heeft hij geen andere keus dan in actie te komen. Samen me zijn vrienden en met de hulp van zijn vader, de machtige president van het Concern Rampert, gaat Asahel achter de daders aan. Al gauw komt hij tot de ontdekking dat hij niet meer is dan een pion in een spel tussen verschillende Concerns en het geheimzinnige ras de Haluk - een spel dat de toekomst van de mensheid kan bepalen.