(Data import; tblBoeken - page-props)
 
(2 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
+
Nadat de aanval van de Quersten op Utapie is afgeslagen besluiten de magiërs naar Querst te gaan. Dit om de grote wezens duidelijk te maken dat deze aanvallen moeten stoppen. Voor ze op reis gaan krijgt Rol van de voorouders nog veel kennis over magie mee. Helaas herinnert hij zich die vaak pas op het laatste moment. Air zorgt in de tempel van Ranmindin nog even voor de nodige opschudding door een stevige aanvaring met de opperpriesteres. Eenmaal onderweg blijkt dat er al een nieuwe aanval op Utapie bezig is. Daarom keren de dwerg Zultar en de trol Bargh terug om, samen met de draken van de noordelijke kust, te helpen bij de verdediging van het eiland. Na enige omzwervingen op Querst, waar niet iedereen blijkt te zijn die hij of zij denkt te zijn, komt het tot magische gevechten op zowel Utapie als op Querst. Rol en Air, de twee overgebleven magiërs, en Wrochel, de god van de onderwereld, strijden om de macht. Ze blijken echter alle drie over even veel magie te beschikken.
ws-page-props
Regel 1: Regel 1:
 
{{Book
 
{{Book
|GUID={A65CE0E7-E5B3-4254-9414-17EDEB6713F5}
 
|ID=2099368055
 
 
|TitelNr=Titel/1750622734
 
|TitelNr=Titel/1750622734
 
|UitgeverijNr=Uitgever/-898323457
 
|UitgeverijNr=Uitgever/-898323457
 +
|ReeksNr=
 
|BoekPubJaar=2016
 
|BoekPubJaar=2016
 +
|Druk=1
 +
|Boekvorm=Paperback
 
|BoekPag=259
 
|BoekPag=259
|OmslagOntwerp=Wim Kroeskop
+
|Breedte=13,5
 +
|Lengte=21,5
 
|ISBN=978-94-021-4638-7
 
|ISBN=978-94-021-4638-7
|Opmerking=E-boek ISBN: 9789402147254.
+
|OmslagOntwerpPg=Persoon/1615090970
|Druk=1
+
|Opmerking=ISBN e-Book: 978-94-021-4725-4
 
|Cover=kroeskop_w_magiers_oppergodenenmeestermagiers_2016_1.jpg
 
|Cover=kroeskop_w_magiers_oppergodenenmeestermagiers_2016_1.jpg
 +
|ID=2099368055
 +
|GUID={A65CE0E7-E5B3-4254-9414-17EDEB6713F5}
 
|HeeftCover=1
 
|HeeftCover=1
 
}}
 
}}

Huidige versie van 16 sep 2023 om 18:38

Nadat de aanval van de Quersten op Utapie is afgeslagen besluiten de magiërs naar Querst te gaan. Dit om de grote wezens duidelijk te maken dat deze aanvallen moeten stoppen. Voor ze op reis gaan krijgt Rol van de voorouders nog veel kennis over magie mee. Helaas herinnert hij zich die vaak pas op het laatste moment. Air zorgt in de tempel van Ranmindin nog even voor de nodige opschudding door een stevige aanvaring met de opperpriesteres. Eenmaal onderweg blijkt dat er al een nieuwe aanval op Utapie bezig is. Daarom keren de dwerg Zultar en de trol Bargh terug om, samen met de draken van de noordelijke kust, te helpen bij de verdediging van het eiland. Na enige omzwervingen op Querst, waar niet iedereen blijkt te zijn die hij of zij denkt te zijn, komt het tot magische gevechten op zowel Utapie als op Querst. Rol en Air, de twee overgebleven magiërs, en Wrochel, de god van de onderwereld, strijden om de macht. Ze blijken echter alle drie over even veel magie te beschikken.