Regel 1: Regel 1:
Ash en de dappere bemanning van het IJshart zijn aangekomen in Aurora. Ash heeft nog nooit zo’n magische plek gezien. Hij hoopt hier een aanwijzing te vinden die hem naar zijn ouders zal leiden. Maar al snel wordt duidelijk dat Aurora niet veilig is voor Liedwevers als Ash. Een fanatieke kapitein heeft de inwoners tegen Liedwevers opgezet en het IJshart moet zien te ontsnappen. Door een aanval van de Schimmen stranden Ash, Luna, Roek en Tobu op de grote ijsvlakte, die vol gevaren is. Ze hebben elkaar hard nodig om te overleven. Dan komen ze onderweg iets ongelooflijks tegen...
+
Ash en de dappere bemanning van het IJshart zijn aangekomen in Aurora. Ash heeft nog nooit zo’n magische plek gezien. Hij hoopt hier een aanwijzing te vinden die hem naar zijn ouders zal leiden. Maar al snel wordt duidelijk dat zelfs Aurora niet veilig is voor Liedwevers als Ash. Een fanatieke kapitein heeft de inwoners tegen Liedwevers opgezet en het IJshart moet zien te ontsnappen. Door een aanval van de Schimmen stranden Ash, Luna, Roek en Tobu op de grote ijsvlakte, die vol gevaren is. Ze hebben elkaar hard nodig om te overleven. Dan komen ze onderweg iets ongelooflijks tegen...

Versie van 15 aug 2022 15:25

Ash en de dappere bemanning van het IJshart zijn aangekomen in Aurora. Ash heeft nog nooit zo’n magische plek gezien. Hij hoopt hier een aanwijzing te vinden die hem naar zijn ouders zal leiden. Maar al snel wordt duidelijk dat zelfs Aurora niet veilig is voor Liedwevers als Ash. Een fanatieke kapitein heeft de inwoners tegen Liedwevers opgezet en het IJshart moet zien te ontsnappen. Door een aanval van de Schimmen stranden Ash, Luna, Roek en Tobu op de grote ijsvlakte, die vol gevaren is. Ze hebben elkaar hard nodig om te overleven. Dan komen ze onderweg iets ongelooflijks tegen...