Regel 1: Regel 1:
Geboren te Beverwijk. Aad Kuijper is begonnen als copywriter en is nu partner en creative directer van reclamebureau Alfred. Aad heeft voor verschillende commercials Gouden Loeki's ontvangen. Studeerde Franse Taal en Literatuur in Nijmegen. Adriaan Kuijper, Aad voor intimi, is bekend als begenadigd reclameschrijver, ADCN-voorman en als oprichter van bureau Alfred. Zijn werk staat viermaal in de top tien van beste reclames aller tijden. Hij is bekend van vier Gouden Loekies, ''Bommetje'', ''Fruitjoy'', ''Dommelsch Archeologen'', ''Pietertje'', ''Jumbo Kerst'' en onlangs ''Calvé pindakaas'' met Lieke Martens.
+
Geboren te Beverwijk. Aad Kuijper is begonnen als copywriter en is nu partner en creative directer van reclamebureau Alfred. Aad heeft voor verschillende commercials Gouden Loeki's ontvangen. Studeerde Franse taal- en letterkunde in Nijmegen. Adriaan Kuijper, Aad voor intimi, is bekend als begenadigd reclameschrijver, ADCN-voorman en als oprichter van bureau Alfred. Zijn werk staat viermaal in de top tien van beste reclames aller tijden. Hij is bekend van vier Gouden Loekies, ''Bommetje'', ''Fruitjoy'', ''Dommelsch Archeologen'', ''Pietertje'', ''Jumbo Kerst'' en onlangs ''Calvé pindakaas'' met Lieke Martens.

Huidige versie van 1 sep 2022 om 21:41

Geboren te Beverwijk. Aad Kuijper is begonnen als copywriter en is nu partner en creative directer van reclamebureau Alfred. Aad heeft voor verschillende commercials Gouden Loeki's ontvangen. Studeerde Franse taal- en letterkunde in Nijmegen. Adriaan Kuijper, Aad voor intimi, is bekend als begenadigd reclameschrijver, ADCN-voorman en als oprichter van bureau Alfred. Zijn werk staat viermaal in de top tien van beste reclames aller tijden. Hij is bekend van vier Gouden Loekies, Bommetje, Fruitjoy, Dommelsch Archeologen, Pietertje, Jumbo Kerst en onlangs Calvé pindakaas met Lieke Martens.