(Data import; tblTitels - page-props)
(Data import; tblTitels - main-props)
Regel 1: Regel 1:
 
+
De magiërs gaan naar het eiland Utapi om daar de mensen te helpen in de strijd tegen de Quersten. Die willen Utapi veroveren._x000D_
 +
In Mentis maken ze kennis met een groep drakenjagers. Zij moeten de mensen van het eiland beschermen tegen de draken die in het noorden van Utapi leven. Natuurlijk heeft Zultar hier zo zijn eigen mening over._x000D_
 +
Omdat magie verboden is op Utapi, worden ze op een listige manier gevangen genomen in een kamer waar ze geen magie kunnen gebruiken. Ze krijgen de keuze tussen hun magie opgeven of sterven._x000D_
 +
Ook ontmoeten ze een ander ras, de Ghelda Ish, dat lang geleden schipbreuk heeft geleden voor de kust van Utapi. Als dank voor hun redding bewaken deze Ghelda Ish de kusten van het eiland._x000D_
 +
Na een tijd op het eiland verliezen ze hun magische krachten, net voordat de grote strijd met de Quersten begint. Het gevolg is dat de meeste van hen levensgevaarlijk gewond raken in deze strijd.

Versie van 25 dec 2021 09:55

De magiërs gaan naar het eiland Utapi om daar de mensen te helpen in de strijd tegen de Quersten. Die willen Utapi veroveren._x000D_ In Mentis maken ze kennis met een groep drakenjagers. Zij moeten de mensen van het eiland beschermen tegen de draken die in het noorden van Utapi leven. Natuurlijk heeft Zultar hier zo zijn eigen mening over._x000D_ Omdat magie verboden is op Utapi, worden ze op een listige manier gevangen genomen in een kamer waar ze geen magie kunnen gebruiken. Ze krijgen de keuze tussen hun magie opgeven of sterven._x000D_ Ook ontmoeten ze een ander ras, de Ghelda Ish, dat lang geleden schipbreuk heeft geleden voor de kust van Utapi. Als dank voor hun redding bewaken deze Ghelda Ish de kusten van het eiland._x000D_ Na een tijd op het eiland verliezen ze hun magische krachten, net voordat de grote strijd met de Quersten begint. Het gevolg is dat de meeste van hen levensgevaarlijk gewond raken in deze strijd.