Versie door Jos Lexmond (overleg | bijdragen) op 18 feb 2022 om 21:20
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)

Bespreking/8032408

Het had net zo goed horror kunnen zijn. Gruwelijk in details, maar prachtig in uitvoering. Nederland wat is er van U geworden. Gepubliceerd in online tijdschrift ‘De Optimist’ en daardoor niet eerder gelezen.