(2 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
 
+
De kleine kapitein bouwt helemaal zelf een boot van een badkuip, een kachel, een stoelpoot en een fietsketting. Hij doopt zijn schip de Nooitlek en begint samen met de drie verstekelingen Dikke Druif, Marinka en Bange Toontje aan een lange, gevaarlijke reis naar het eiland van Groot en Groei. Daar kun je in één nacht groot worden… Toch?
ws-page-props
Regel 13: Regel 13:
 
|OmslagOntwerp=Studio Nico Swanink
 
|OmslagOntwerp=Studio Nico Swanink
 
|OmslagOntwerpPg=Persoon/3423379
 
|OmslagOntwerpPg=Persoon/3423379
|OmslagIllustraties=Carl Hollander
+
|OmslagIllustratiesPg=Persoon/9494737
|BoekIllustraties=Carl Hollander
+
|BoekIllustratiesPg=Persoon/9494737
 
|Opmerking=ISBN e-book: 978-90-257-7374-8
 
|Opmerking=ISBN e-book: 978-90-257-7374-8
 +
|Cover=Kleine-kapitein-de---paul-biegel-2021-2-318699-1646530449.jpg
 
}}
 
}}

Huidige versie van 6 mrt 2022 om 03:35

De kleine kapitein bouwt helemaal zelf een boot van een badkuip, een kachel, een stoelpoot en een fietsketting. Hij doopt zijn schip de Nooitlek en begint samen met de drie verstekelingen Dikke Druif, Marinka en Bange Toontje aan een lange, gevaarlijke reis naar het eiland van Groot en Groei. Daar kun je in één nacht groot worden… Toch?